Två senaste veckorna

Så ja tiden bara rinner iväg nu... Dom två senaste veckorna vet jag knappt vad som har hänt. Allt bara går så fort nu. Förra helgen så va vi inne i SF och farmers market vilket var jättemysigt. Jag och Louise åt även kina mat och sen bio. Vi såg djungelboken. Och herregud vad bra den filmen var. Verkligen ett filmtips!! Jag vill typ bara se den igen. Denna helgen så gick vi på bio igen, såg Mothers Day, vilket också var en bra film. Där  va väldigt många kända ansikten. På kvällen så åt vi middag hos Louise och sen så spelade vi lite spel och drack lite alkoholiga drinkar. Sov hos Louise och sen hade en slö morgon och gjorde pannkaks frulle.
 
Nu börjar tiden verkligen rinna ut. Jag har 8,5 arbetsdag kvar. Och 10 dagar kvar i San Francisco. Det är så absurt och jag kan inte riktigt förstå det. Det är bara så overkligt att jag ska packa ihop mitt liv här och säga hejdå till allt och alla. Jag vet inte riktigt hur jag känner iheller. Ena sekunden längtar jag hem. Andra sekunden så gråter jag. Det är bara så mycket känslor och allt är bara så himla overkligt. 
 
Vet inte hur det blir med bloggningen nu, inte det jag prioiterer mest precis. Följ mig på instagram eller snapshat för bäst uppdatering. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback