Tahoe

Så på fredagen åkte vi upp till Tahoe. Det tog oss nästan hela dagen eftersom vi åkte så sent. Efter att packat in allt i huset vi stannade i åkte vi över till några vänner och hade taco middag. Var där resten av kvällen och sen åkte vi hem och sov. Lördagen gick vi upp tidigt. Åkte till backen och hjälpte barnen med alla grejor och göra dem redo för skidskola. När deras skidskola började åkte jag och fixade med mina skidor etc. och begav mig ut i skidbacken. Åkte själv först och försökte utforska området. Sen efter lunch mötte jag upp med min värdmamma och vi åkte skidor tills det var dags att plocka upp barnen. På vägen hem åkte vi till en restaurang som låg precis vid Tahoe Lake och åt middag. Fick se en riktigt magisk solnedgång. På söndagen hade vi inga riktiga planer så jag bestämde mig för att åka skidor själv igen. Så spenderade ungefär 4 timmar i backen. Morgon åkningen var riktigt underbar. Sen så runt 3 så åkte vi hemåt igen. 
 
Det var verkligen en hel mysig weekend och jag insåg hur mycket jag älskar och saknar att åka skidor. ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Veronica Wallgren

Ser verkligen underbart ut :)


Blogg: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback