My birthday

Så ja för en vecka sedan hade jag min födelsedag. Hoppsan hejsan. Började med att barnen kom in i mitt rum och sjöng och hade med sig två teckningar dom gjort på morgonen. Sen gick vi upp och förberede frulle. Jag fick inprincip inte göra något utan barnen skulle göra det idag eftersom det var min födelsedag. Dom gjorde mig frukost och sen åt vi tillsammans och dom sjöng igen. När dom var i skolan så skypade jag lite med familjen. Började jobba tidigt och fick spendera större delen med barnen. Inget mig emot. Mina älsklingar! ♥ Det är hemskt vad lätt allt är när man fyller år. Barnen var som små änglar. På kvällen gick vi ut och åt och efteråt träffade jag upp Louise, Jasmine och Barbi och vi åt lite efterrätt och bara satt och pratade. En toppen födelsedag med andra ord. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback