Planering på gång

Förlåt för världens sämsta bloggning. Ska vara ärlig och säga att jag tröttnat lite. Men försöker hålla den i liv ändå för er där hemma. Veckorna rullar på och bara springer iväg. Kan någon trycka på stop tack?! Veckan har varit ganska lugn. Jobbat och så som vanligt. Barnen är för det mesta jätte söta, pussar och kramar hela tiden. I onsdags så skypade jag och Louise med Julia för att kolla hur läget var. Saknar henne här!! Sen mötte vi även upp Nicolin för en kaffe och bara satt och pratade lite. Och sen fredag träffade jag Stacey för en sista gång innan hon åker hem till Australien igen. Förhoppningsvis korsas våra vägar igen. Australien är verkligen ett land jag skulle vilja besöka i framtiden. Och sen idag träffade jag Louise för lunch i Northgate. 
 
Har även börjat planera lite för min resemånad. Som det ser ut nu så åker jag inte direkt hem utan ska resa lite innan jag kommer hem. Vilket jag verkligen ser fram emot jättemycket!!! Så planen från början var att åka till New York själv och spendera 3-4 dagar där, som ett stop på vägen hem. Men som planerna ser ut nu så ska förhoppningsvis jag och Louise åka till Chicago tillsammans för en lång weekend och sen åker hon tillbaka till San Fran och jag flyger från Chicago till New York och sen hem. Jag hoppas verkligen vi kan få ihop allt med semesterdagar, flygbiljetter och boende. Hade varit en fantastiskt avslut på dessa två år. Och att få göra det med henne hade varit pricken över iet. Ingeting är riktigt bestämt än, Jag har kollat på AirBnB i New York och lagt in en request om att boka ett boende. För det va inte helt lätt att hitta ett bra men ändå okej i pris i rätt område. Så ja, sparandet är på högvarv just nu. 
 
Så det är väl lite vad som händer och är på gång just nu. Det är galet att jag har mindre än 4 månader kvar att jobba... Kan inte förstå att jag ska lämna detta stället en vacker dag i snar framtid. Ikväll ska jag ha lite SVU-maraton. Puss och kram!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback