Tisdag

Okej nu får vi spola tillbaka tiden typ 1,5 vecka. Förra måndagen kom mina vänner hit till San Francisco. Det i sig var bara så himla overkligt. Så tisdag morgon startade min semester och så då åkte jag in till San Fran för att plocka upp dom. Det var så overkligt att köra downtown till deras hostel och bara få krama om dom!!!! Så fruktansvärt roligt såklart. Vi började med att stanna vid GGB, sen åkte vi till Muir Woods, Hippie tree, lunch at Chipotle, target, starbucks och sen körde vi hem till mig för att hälsa och titta lite. Barnen blev ju super excited och lite små galna haha. Sen åkte vi tillbaka mot city, stannade vi GGB på andra sidan och sen upp till Twin Peaks och därefter ner tillbaka till downtown. Vi gick sedan till Union Square och upp till cheesecake för middag och fick bästa utsikten. Sen så körde jag hem och dom gick upp till sig. En toppen första dag. Här kommer några bilder från dagen; 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback