Sportlovs vecka

Denna veckan har det varit mycket jobb. Barnen har ingen skola och vi har bara varit hemma. Det har även varit mycket tankar i mitt huvud. I ondags så requesta jag min flygbiljett hem och dagen efter hade jag den. Jag och Louise har även bokat resa till Seattle och jag bokade min resa till New York. Det är helt galet vad mycket som händer nu och hur fort allting går. Jag vet alltså alla mina resplaner och exakt datum när jag landar i Sverige. Allt blir så himla verkligt. Många tankar som snurrar i huvudet. Har även pratat en del med min värdmamma och det känns som tiden bara rusar iväg... Jag kan nu även räkna veckorna och snart är det en siffrigt. 
 
Kan vi snälla bara trycka på paus knappen??! Det är så många blandade känslor i kroppen just nu. Det går alldeles för fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback