Onsdag och torsdag

Så jag har fått höra att ni vill läsa även om jag tycker att mina vardag är tråkig att skriva om. Så igår träffade jag Louise och Nicolin på starbucks på morgonen, gick i lite affärer och sen åkte jag till gymmet. Japp. Ni läste rätt. Jag har börjat besöka gymmet igen. FIck tillbaka suget så har kört lite styka i gymmet denna vecka. Sen på kvällen var det SVU. Höjdpunkten varje onsdagskväll!! ♥ Idag på mitt break så kolla jag lite av veckan serier, köpte pannband till Tahoe och fixa lite andra saker. Sen jobba jag men hade bara S så vi gjorde lite läxor, åkte till Mags för froyo och sen kom alla hem och då var det bara laga middag innan jag var off och gick till min collage class. Så mycket mer än så har inte hänt dessa två dagar. Imorgon är det fredag och på lördag åker vi iväg. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback