Lördag i San Fran

På lördagen åkte jag, Louise och Jasmine in till SF. Vi hörde att Alyssa Milano skulle komma till Macey och jag och Jasmine är stora idoler av henne och ville såklart passa på. Ni som inte vet vem det är hon från en TVserie. Charmed eller förhäxad, hon spelade en av de tre systrarna, Phoebe. Först åt vi lunch och sen spendera vi tid i kö och tillslut fick vi träffa henne. SÅ SJUKT OVERKLIGT!! Men det var verkligen så värt allting. Så himla lycklig. Sen så gick vi till Westfield och efter en stund så åkte Jasmine hem. Jag och Louise ville gå ner till Super Bowl City men det var så galet mycket folk så vi fick tänka om. Så gick runt lite och sen åt vi middag innan vi körde hemåt. 
 
Fick även veta att min största idol varit i San Francisco samtidigt som mig. Alltså vi var dessutom på samma ställen men lyckades inte träffa henne. Sved lite i hjärtat faktiskt. Men trots det var det en toppen dag i min favorit stad. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback