Lands end

Okej. Nu har det gått sådär fruktansvärt långt tid igen sedan jag bloggade. Men det har inte hänt något jätteintressant mer än jobb, lite starbucks, lunch, SVU och filmmys. Så ja det känns så tråkigt att bara blogga om vardagen när jag inte kan ha bilder på barnen eller nåt. Så ja det är därför. Var dessutom utan bil söndag-fredag denna veckan. Så har inprincip varit fast i huset denna veckan. 
 
I lördags så åkte jag och Louise in till San Francisco och åkte till Lands end. Som är ett naturresarvat här. Som vanligt breathtaking natur. Efter första stoppet åkte vi till ett annat och där åt vi lunch precis ute vid havet. Fantastisk utsikt kan jag säga. Var en kort men toppen dag. Skulle nämligen jobba lite extra eftersom S hade sitt kalas med sina kompisar. Det var fullrulle men en rolig eftermiddag/kväll och när jag var färdig åkte jag till Louise för lite middag och filmmys. Var en kanon dag. Här kommer en drös bilder. Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emma -Merakibeauty.se

åh så härliga bilder :)


Blogg: http://merakibeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback