Happy friday

Igår så jobba jag morgonen som vanligt, packade lite för barnen. Sen tog jag en dush och allt det där. Åkte jag och tvättade bilen eller ja jag tvättade inte den. Sen träffade jag Louise på target och efter det åt vi lunch. Sen jobbade jag. Började en timme innan barnen sluta skolan så fortsatte och packa. Sen när jag hämtade upp barnen så lekte vi på skolan ganska länge. Vädret var underbart och jag satt och njöt i tshirt. Sen behövde vi åka till REI för att prova en fleecejacka till S. Åkte hem. Packa upp lunchen, fortsätta packa, laga mat och städa upp lite. Hade shabbat, duschade, städade undan efter middagen och sen packa jag lite till. När jag var off åkte jag och hämtade Nicolin och vi åkte till Louise för att kolla film. Jag somnade och såg kanske 30 minuter av filmen... Har kanske fått lite för mycket gener av mamma eller så är det åldern som kickar in. Körde hem när filmen var slut och gick och la mig. Så så intressant var min fredag.
 
Nu ligger jag här i sängen och väntar på att alla ska bli klara så vi kan köra. Men jag klagar inte, jag tittar på veckans Greys avsnitt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback