Mormor och mamma

Okej. Förlåt för denna enorma bloggpaus. Var inte meningen och inte planerat. Jag ska försöka blogga i kapp lite men det blir kortfattat och förmodligen har jag glömt hälften. Men mamma och mormor kom hit en onsdag kväll. Jag hämtade upp dom vid airporten. Som är en buss som går mellan flygplatsen och ut här till Marin. På torsdagen var jag ledig och vi tog det lite lugnt för mamma hade problem med sin rygg. Vi åkte iaf in till SF. Blev Japanese Tea Garden, Golden Gate Park, Haight/Ashbery, Twin Peaks och sen Golden Gate Bridge från SF sidan. Kommer inte ihåg om det var något mer. Vi mötte iaf upp Louise på kvällen på Cheesecake för middag. 
 
Fredag jobbade jag och dom sysselsatte sig själv inne i SF. På kvällen kom dom hit och hade middag/shabbat med oss. Sen var jag ledig hela helgen. Vädret skulle inte vara det bästa så på lördagen åkte vi till Livermore och en stor outlet där och shoppade lite. Söndagen åkte vi in till SF. Inte det bästa vädret där heller men vi åt lunch, tog t-banan till Castro och gick runt lite. Senare på kvällen hämtade vi upp bilen som vi skulle ha när vi körde till Yosemite. Packade om lite i väskor etc. innan vi gick ut för middag här i Marin. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback