Los Angeles

Dagarna i LA var super mysiga. Glendale har verkligen ändrat min uppfattning om LA. Blir mer och mer kär i staden faktiskt. Jobbade en del men när jag var ledig försökte jag göra lite. På onsdagen på mitt break så fick jag lov att ta bilen så jag körde bilen till "Glendale city" eller vad man ska säga. Gick runt lite där i två timmar kanske. Sen var det tillbaka, jobba igen och middag och allt sånt. På torsdagen på mitt break tog jag en ubder ner till Hollywood. Mötte upp Jasmine och hennes kompis Clara. Vi gick runt hela walk of fame och jag fick äntligen se Mariska's stjärna!!! ♥ Så lycklig man kan bli för så lite. På torsdagen så fick jag ha bilen igen på eftermiddagen så körde iväg till samma ställe igen och sen slutade det att jag gjorde mina naglar också. Lite semester lyx! 
 
Annars har det mest varit slappe semester. Vi har hängt i deras ut. Barnen har lekt en massa, badat i poolen etc. Vi har ätit ute och bara myst. Verkligen varit så fantastiskt och när det är såhär längtar jag lite hem till sommarkvällar med familjen och god mat. MMmmm! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback