Träning när den är som bäst

Igår var en jobbig dag. Barnen har varit väldigt trotsiga den senaste tiden och igår rann det över lite så vi behövde ha ett snack. Så på kvällen kände jag mig bara allmänt arg, irriterade, frustrerad och hade bara massa skit i huvudet. Så jag bestämde mig för att åka till gymmet klockan 8. Hade glömt hur effektivt det är att träna när man är frustrerad.. Haha! Blev tabata intervaller på löpbandet och jag pressade mig själv ganska rejällt. Springer ofta på 7.0 men började på 7.3 och stega upp till 8.0. Var härligt trött efteråt och det kändes riktigt bra. Behövde verkigen det träningspasset för att rensa huvudet. Träning när den är som bäst! ♥
 
Annars, i söndags mötte jag upp Nicole för kaffe på starbucks och massa tjötande, i måndags kommer jag inte ihåg, igår sov jag hela dagen och sen har jag såklart jobbat också. Idag ska jag fixa håret och sen ikväll ska jag träffa Julia och Louise. Puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback