Labor weekend

Denna helgen blev kanske inte helt som planerat, Lördagen hängde jag med Louise och Julia, men mer om det i ett annat inlägg. På kvällen bestämde jag mig för att åka till gymmet. Men visade sig att jag bara hade 15 minuter på mig, Blev 3,5 tabata intervaller på bandet, ökade på farten och fick en kort och sjukt effektiv träning. På kvällen tog jag det bara lugn och låg i sängen och kollade på serier. 
 
Sedan söndag morgon har jag inprincip bara varit sängliggandes. Vet inte var det kom ifrån men min hals har varit svullen, jag har känt som att där stått något upp i halsen och mått illa och jag har varit jätte yr. Det har til och med varit så illa att jag har varken jobbat igår eller idag. Det enda jag gjorde idag var att åka och handla matvaror. Knappt ätit något, har inte kunnat. Idag sa min älsta tjej, "ditt ansikte är så litet, du ser så smal ut.." Kan väl inte riktigt hålla med henne. men har verkligen haft crappy days. Somnade en stund nu på kvällen och när jag vakna så mådde jag bättre och var hungrig. Framsteg! Går på ipren men var ändå en skön känsla. 
 
Måste va på fötterna imorgon, min värdmamma jobbar mycket denna veckan. Så hoppas en natt sömn till ska hjälpa lite till. 
 
Vädret denna veckan ska bli crazy ↓ kan inte förklara hur mycket jag längtar efter höst nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback