Dagarna rullar på

Dagarna bara rulla på. Händer väl inget jättespeciellt. I söndags såg jag fyra stycken tvättbjörnar. FYRA! Det var när jag skulle köra till starbucks för att träffa tjejerna. Dom krossade gatan när jag svängde. Har förmodligen varit en familj eller nåt. Har annar mest jobbat. Kollade på bron säsong 1 också, sååå bra! Alltså jag bara älskar Saga och hennes kommentarer. Har haft lite egentid med ansiktsmask och har även försökt äta bättre. Vädret har blivit lite svalare äntligen så igår hade jag för lite kläder på mig och frös när K hade fotbollsträning. Idag är det verkligen hel mulet vilket är ganska så skönt. Hoppas ni har en bra dag! ♥
 
 

Kommentarer
Sus

Underbara Jennie, ditt språk: dom krossade gatan. ..haha! Typiskt wash-bears 😉


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback