Upp som en sol, ner som en pannkaka

Okej så detta var längesedan...Har väl inte hänt jättemycket. Vardagen rullar på. Går väldigt mycket upp och ner just nu. Antingen är allt skit bra eller så är allt bara horrible. Jag har ingen direkt hemlängtan men jag saknar riktig god mat. Jag är trött på att äta bara för att äta. Jag saknar känslan att vara så mätt men maten är så god så man tar den där extra portionen bara för att. Jag saknar riktigt mat med olika smaker. Variation. Jag är trött på att städa efter andra hela tiden. Samma sak vecka efter vecka. Men sen kommer dagarma när allt bara är toppen och då känner jag mig så lyckligt lottad och undrar hur jag någonsin ska kunna lämna mina älsklingar? Men för att vara ärlig så har det varit fler dåliga dagar än bra. Och det tröttar ut mig. Jag hoppas detta bara är en period nu och att allt snart känns toppen igen. 
 
Förra helgen hade vi host family day. I veckan hittade jag pulver mos på trader joes. Kan inte sluta kolla på Chicago Fire. Har jobbat extra och inget speciellt har hänt. Träffar tjejerna också såklart. Vardagen rullar mest på. Lovar försöka uppdatera er bättre. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback