Update!

Alltså ja nu har jag varit dålig på att blogga igen. Helgen var ganska lugn. Skypade med mamma i tre timmar, träffade en ny tjej Stacey på starbucks och satt och pratade i två timmar. Åkte sedan till gymmet för att springa lite tabata intervaller och inser vilken kass jävla form jag är. Höll bokstavligttalat på att svimma. På söndagsmorgonen skypad jag och Louise med Julia som är tillbaka i tyskland. ♥ Sen åkte vi till Novato, åt lunch i Strawberry och så innan jag började jobba. Annars har veckan rullat på som vanligt. Träffat tjejerna på starbucks och så. I onsdags var det aupair möte på starbucks som vanligt. Sen har jag åkt på världens mensvärk och knarkat tabletter hela dagen igår. Mindre roligt. Dagen igår var ett rent helvete faktiskt, smärt mässigt. Knappt ens så tabletterna hjälpte.
 
I helgen är det halloween. Idag firar barnen det i skolan och imorgon firar man det. Så imorse var det hålla på med lite ansiktsmålning, utklädnad etc. Så blev en jäktig morgon eftersom dom börjar redan 7:20 med spanska. Imorgon ska vi gå till lite olika hus för att sen på kvällen gå trick or treat. Efter det så ska jag möta tjejerna och förfesta lite innan vi ska gå ut i city, tror jag planerna är. På söndag ska jag och tjejerna förhoppningsvis åka till en cornmaze. Ledig hela helgen men ska jobba extra imorgon. Cash is king!
 
Bakade även äpplepaj häromdagen. MUMS! Inte så god som mammas men helt klart godkänd. Barnen älskade den. Fick inte till den goda "degen" uppepå. Blev lite för torr. Hösten har äntligen kommit. Lite svalare men att kalla det höst kanske inte är riktigt rätt. Den är allt mellan 22-28 grader. Men luften är svalare. Det är så himla skönt. Jag älskar att solen är framme fortfarande. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback