Last couple of days

Så nu var helgen över igen. Så vad har hänt sedan senast? Chicago P.D var äntligen tillbaka i onsdagskväll. SÅ HIMLA GRYMT BRA! I torsdags tränade jag för första gången på över 4 veckor, tog det lugnt faktiskt och det kändes bra att vara tillbaka. Det var även mammas 50-års dag som jag missade. Men fick skypa med HELA släkten!! ÅH så underbart! ♥ Det är verkligen så underbart att prata med dom alla. Men när jag ser dem sitta där, då då saknar jag dom så himla mycket och önskar att jag kunde hoppa genom skärmen och fått vara med dom. Om än bara för en liten stund. Sen jobbade jag resten av dagen och minns inte så mycket mer.
 
Fredagen ska jag berätta mer om i ett annat inlägg. På lördagen åkte vi, jag, Louise och Jasmine upp till Pentaluma och en outlet där. Blev lite shopping. På eftermiddagen träffade jag Nicole. Vi åt froyo, tog en liten hike, åkte till world market etc. Sen köpte vi pizza och kollade på film hos Jasmine, utomhus i sovsäckar. Kallt men mysigt. Idag har jag inte gjort något speciellt. Skypade med mamma igen och sen bara kollat bron. SÅ SINNESSJUKT JÄVLA BRA!! Jag älskar den serien men åh så spännande. Can't wait until sunday.
 
Ska fixa lite med min egen tvätt och så, sen blir det nog tidig sänggång. Måndag imorgon. Igen. Puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback