Hej på er igen!

Och så va det fredag igen... Var tar tiden vägen? Alltså jag kan inte komma ihåg vad som hänt i veckan ens? Har jobbat såklart. Veckorna bara rullar på, jobbar ungefär samma tider varje vecka. Jag var ute och åt med Louise, Barbi och Jasmine i måndagskväll. Onsdags åt vi ute, familjen, samma torsdag. I torsdags satt jag även hos frisören i 4,5 timme. Jag försöker få tillbaka min naturliga hårfärg då jag är trött på att färga det så himla ofta. Är himla nöjd hur det ser ut nu men ska tillbaka på tisdag för att göra lite mer highlight för att underhåret och så är fortfarande ganska mörkt. Så tillsdess får ni vänta med bilder. Igår var jag på en helkropps massage. SÅ JÄVLA SKÖNT! Sen så var fredagarna som vanligt, shabbat och allt det där. Blev sängen ganska tidigt och sov i 10,5, så jag antar att jag behövde det. Idag ska vi till party city i Noavto. Är en affär som har ALLT. Vi ska försöka hitta något roligt att klä ut oss till nu när det snart är Halloween! Sen pratade jag och Louise om att ha filmkväll ikväll. Annars inga jätteplaner i helgen. 
 
Har varit på world market också i veckan. Hittade mentos, fick flashbacks till barndomen när morfar alltid köpte det till oss. Barnsligt gott! Hittade även SVENSKA  pepparkakor från nyåker. Kunde inte låta bli att köpa. Nu ska jag snart skypa med familjen. Puss och kram!
 
Ni fick visst en liten tjuvkik på håret iaf från min snapchat ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback