Past two weeks

Vet att det var länge sedan men mycket har hänt på dessa två veckor. Saker som jag inte kommer ta upp här men också andra bra saker. Har faktiskt varit ganska så skönt att inte blogga. Men vet att jag har några trogna läsare hemma så detta är för er. ♥
 
Halloween blev inte alls som jag tänkt. Men vi festa lite på kvällen, först hemma hos Barbi och sen åkte vi in till stan. Kom dock inte så långt... Dagen efter åkte vi till en cornmaze. Förra fredagen hade Kaz och Kate sin födelsedag. Jag bakade cupcakes till dom så dom. Blev en liten överraskning på morgonen. På lördagen hadde dom enskilda födelsedagskalas. Kaz hade sitt på en bowling hall och Kate hade sitt hemma med film och lite pyssel. På söndagen åkte vi till IKEA för lite mat och så. När jag jobbadde tog jag barnen till en park och lekte. Denna veckan har mest rullat på och inget särskilt har hänt tror jag. Idag är det fredag igen och denna helgen är min lediga. 
 
Så det är väl i stora drag vad som har hänt. Hoppas att ni har en trevlig helg! Puss och kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback