Heldag med familjen Månsson

Idag blev en toppen dag. Blev lite spontant bestämt igår att jag skulle hänga med familjen Månsson som är här i San Fran på semester. Så roligt när man får spendera lite kvalitetstid med vänner från Sverige. Och jag älskar att vara guide, visa lite guldkorn och få dela med mig av mitt liv här. Vi började i Muir Woods. Det var verkligen den perfekta dagen. Vädret var fint, ljuset låg på alldeles perfekt och det är så fridfullt där. Efter Muir Woods tog vi ett stopp på Whole foods, för att inspektera. Det är så roligt att få se det med andras ögon, jag har blivit lite blind men att spendera dagen tillsammans med dem fick mig att se det med lite nya ögon.
 
Efter det åkte vi till Cheesecake för att äta lunch. Det satt riktigt fint och maten var super god. När vi var proppmätta åkte vi ut till Tiburon och hippie tree för en av mina favorit utsikts platser. När vi ändå var i Tiburon åkte vi runt och kollade på alla maffiga och galna hus som finns där. Sen var det redan nästan mörk, så vi avslutade dagen där. Blev verkligen en super rolig dag tillsammans med dem!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback