Julen

Så förlåt för lite sen uppdatering. Har varit för lat helt enkelt. Julafton blev helt okej. Skypade med hela familjen och var med när dom öppnade paket osv. Mysigt! Sen gick jag ut och åt lunch med familjen. Annars bestod resten av dagen bara att laga mat... Gjorde en julmiddag som blev okej. Ingenting som hemma såklart. Gröten blev inte jättebra men ja jag delade med mig lite traditioner iaf. Annars har det inte hänt något jättespeciellt. I lördags var jag och åt middag på cheesecake med Barbi. Hon fyllde år i fredags och det är bara vi två som är hemma just nu. Annars har det mest varit jobb, åkt till lekplatser, spelat spel, kollat film, bakat lussebullar och lite annat. Det är ganska skönt med lov men samtidigt ska det bli skönt när dom går tillbaka till skolan. Det kan bli ganska intensivt ibland... 
 
Jag ska vara ärlig och säga att jag har haft lite hemlängtan. Eller inte hemlängtan men jag ville verkligen vara med under juldagarna i Sverige. Kan inte låta bli att längta tills nästa år. Galet jag vet. Men jag vill verkligen ha en svensk mysig jul hemma. Även om mycket roligt händer innan dess. Fick även världens bästa julklapp tror jag. I sommar när jag kommer hem ska jag få se COLDPLAY i köpenhamn med familjen! ♥ Och få åka till Falsterbo!! Så mycket roligt att se fram emot i sommar. Tror även jag glömt att berätta att två av mina bästa vänner kommer hit i februari. Så jävla roligt!!! Och mamma och mormor kommer ju i mars!! Så det blir absolut en händelse rik vår här borta innan detta äventyret tar slut. Det är faktiskt skrämmande hur nära det börjar bli nu... Jag och min värdmamma hade en av dom fina "moments" för nån dag sedan... Vi kom in på monterey resan i början på året och ja sa att det är galet att ett helt år har gått sedan dess.. Så kramades vi och hon viskade "please stay", fan alltså då är det svårt att hålla tillbaka tårarna. Kan inte förstå att jag en dag snart ska lämna mitt liv här... Det är nästan svårare än det var att åka hit och lämna alla där hemma. 
 
Familjen är iväg nu och ser "nutcracker", vilket är en balett. Mina älsklingar var så himla fina och stiliga!! Nästan så jag får en tår i ögat. Kan inte förstå att 2015 bara har två dagar kvar. Ska se om ni kan få en resumé.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback