Hawaii day 4

Först och främst vill jag säga tack för alla kommentarer... Helt överväldigad. Men här är verkligen så fruktansvärt vackert och jag säger det igen, har ni chansen att åka till Hawaii någon gång. GÖR DET! Hawaii är verkligen min favorit plats. 
 
Idag var en stor dag! Vet inte hur jag ska kunna få ner detta i ord. Så jag åkte på en tur med Alii Ocean tours. Vi utgick från en hamn som låg ca 20 min här ifrån. Första vi ser är så sjukt många delfiner så det finns inte. Bara hoppandes runt oss. Men vi skulle inte stanna där utan åkte vidare till ett annat ställe där vi fick hoppa i med cyklop, snorkel och simfötter för att simma med delfinerna. Dom var dock lite svåra att hitta. Men såg några under mig. Så jäkla overkligt. Vi åkte vidare och hoppade i lite längre bort. Och jag hamnade verkligen mitt ibland dem!!!! SÅ JÄVLA FANTASTISKT!!! Går inte att beskriva. Jag simmade nästan en armlängd ifrån dom. Vilka fantastiska djur och vilken dröm. Jag blev så excited att jag glömde bort att vi skulle hålla ihop så jag var så långt ifrån alla. Haha! Men när jag insåg det så fick jag ju simma tillbaka. Men jag är glad jag gjorde det för dom andra fick inte alls se dom så nära. Bästa dagen i mitt liv! ♥
 
Sedan åkte vi vidare. Så jävla roligt att åka båt. Hoppade som tusan. Fick verkligen hålla i mig som det skumpade. Sen kom vi till ett rev. Där var det dags för snorkling. Så himla frid fullt och fint. Många fina fiskar. När vi var klara där åt vi lite lunch innan vi åkte tillbaka. Påvägen tillbaka hamnade vi mitt bland alla delfiner. Dom simmade verkligen precis brevid och under båten. Så coolt. Vi försökte hitta valar. Men det är tidigt på säsongen så vi såg inga. Men vilken frihet det är att sitta i en båt sådär som bara far fram. Det fick mig verkligen att vilja ha en egen båt en dag. Kan bara säga att detta va verkligen så himla värt pengarna. Vilken dag vi fick. 
 
När jag kom tillbaka till resorten. Så var jag sjukt trött. Tog en lång nap och sen en skönt lång dusch. Var för lat för att gå ut och äta med familjen. Jag bestälde istället room service och har nu ätit middag i sängen. Haha, vilken jävla lyx! Tog också en runda med kameran och fotade solnedgången. Måste säga att jag är sjukt glad att jag hade min GoPro idag. Kunde filma och fota så mycket under vattnet. 
 
Resten av kvälen ska jag bara gotta mig i sängen med SVU. Ganska så skönt att ha egen tid. Var så skönt imorse också och äta frukost ensam. Njuta av tystnaden och bara höra vågorna. Så ro fyllt. Bjuder på lite mer bilder. Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johanna

Gud vad häftigt :)


Blogg: http://ivoryqueen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback