Veckan som gått

Alltså hur fort kan en vecka gå? Denna veckan sa bara swiiisscchhh. Har ingen aning vad som hände? Barnen har börjat skolan. Jag tog tag i träningen. Har druckit lite starbucks, varit på aupair meeting och jobbat såklart. I fredags efter frukost på starbucks med Louise och Jasmine så åkte jag och gjorde naglar igen. Som jag saknat det och jag älskar dom!!! Det har varit galet varmt igen här några dagar nu... Döör. Ge mig kyla och regn. Men har kunnat spendera några dagar vid poolen med barnen. Det är lyx jobb. Graderna ser inte super mycket ut men det är så kvavt. Så äckligt. Trodde aldrig jag skulle säga att jag saknar att frysa. Krypa under täcket för att varma mig eller ha på mig stora goa koftor... Men det är gott med solen också, fast några grader svalare hade inte skadat.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback