They are back!!

Har varit lugna dagar sedan vi kom hem från Cloverdale. Familjen var fortfarande i Tahoe så jag var ensam i huset. Hade lunch med Louise och Jasmine i måndags, sen åkte jag och Louise en sväng till Novato och påvägen hem stannade jag till på gymmet och sprang några tabata intervaller till jag höll på att dö. FY FAN! Måste verkligen ta tag i det, det där var inte riktigt okej. Mådde faktiskt skit dåligt på kvällen, så tror jag chockade kroppen rejällt... Hjälpte väl inte direkt att det har varit riktigt galen värme här. Idag hade jag lite egen tid och gick till en nagel salong och gjorde mina tår rosa och fina. Längsta fot/ben massagen jag någonsin fått. Sjukt bra ställe. Dit går jag igen. Senare mötte jag upp Amanda, en ny svensk tjej. Träffades på starbucks och snackade dryga timmen. Jättetrevlig tjej! Sen åkte jag och handlade mat och började jobba runt 6. Senare kom äntligen familjen hem igen!!! ♥ Som jag saknat dom. Kändes som dom varit bort jättelänge även om det bara har varit några dagar. Mina älsklingar. Skönt att inte vara ensam i huset. Även om det har varit skönt med två dagar extra ledigt och tysta morgnar. Men det behövs bara några få dagar för att få tillbaka energin och vilja ha dom här igen. 
 
Imorgon ska jag och Louise äntligen ha playdate!!! Första gången på ett år. Haha! Så nu säger jag god natt! :*
 
Och ja, jag vet om stavfelet i min snap... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback