Skolstart och gymmet

I söndags jobbade jag nästan hela dagen. Så inte så mycket roligt som hände då. 
 
Idag började skolan. Kan inte förstå att dom började första klass och tredje klass. Helt galet!! Mina små barn börjar bli så himla stora. Fick lite träning imorse när jag gick ner med barnen till skolan. Vägen hem är inte att leka med. Alltså höll ju nästan på att dö. Nä inte riktigt men illa var det fan. Sen skypade jag med mamma! ♥ Och efter det åkte jag till gymmet. Nu jävlar ska det bli andra bullar. Är nästan ledig sex timmar varje dag så jag har inga ursäkter längre. Så gymmet blev det. Två tabata intervaller på bandet och sen rygg i gymmet. Kändes bra och man mår ju så mycket bättre efteråt. Och har inte alls varit trött idag, klarat mig utan nap och allt. 
 
Nu blir det snart sängen. Dom tidiga morgonarna har börjat igen, så det är bäst att hoppa i säng i tid. 
 
Puss och god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback