San Fran och hiking

Huset var tomt igår morse så jag lyckades sova till 9. Hade gärna sovit längre men gick ju och la mig runt 10 så fick 11 timmars sömn. Gjorde vid mig och åt gó frulle!!! Så mycket gott så kunde ju knappt välja.. Haha! Sen åkte jag och hämtade Louise och vi åkte in till San Fran. Blev lite shopping, åt lunch och så. När vi åkte tillbaka visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi ville göra en hike för att se solnedgången men de va lite för tidigt. Så vi stannade till på cheesecake. Blev lite strul och så himla lång väntan på min mat. Så fick det gratis. Tack för det! Sen blev det stress för att hinna till hiken innan det var för sent. Men vi hann och jävlar vad det gick uppför. 
 
Sen skulle vi ju ner också men gick lite för sent så det blev verkligen bäck svart. Läskigt!! Börja föreställa oss alla hemska djur och hemska saker som kunde hända. Inte det smartaste. Sen körde vi hem och jag såg det sista avsnittet av Hart of Dixie någonsin.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback