Lördag

Idag hade jag sovmorgon. Men som vanligt vaknar man av skrikande, gråtande eller bara allmänt högljudda barn. Idag var det nummer två. Men fick ändå tio timmar sömn så jag är nöjd. Träffade Jasmine at farmers market i Larkspur. Först kaffe och sen gick vi runder lite. Köpte jordgubbar som var så fruktansvärt goda!!!! Hittade även världens sötaste godis butik. Fick sån Pippi-känsla. Ni vet den godis butiken i filmerna? Hittade iaf gott lakris. VILKEN LYCKA. Åkte sedan ut till Northgate för lite shopping. Spenderade lite för mycket pengar som vanligt. Blir ju inte mindre grejor att ta hem precis. Har även börjar med ett hemligt projekt. Så exalterad!!! Köpte med mig orange chicken från panda express. Mumsigaste! Så kvällen har bestått av god mat, jordgubbar och vanilj glass som smakade gudomligt och Revenge. Inte fyskamt. Imorgon tänkte jag gå tillbaka till gymmet innan jag ska jobba. Puss och god natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback