Hawaii, i'll se you again!

Trodde aldrig jag skulle säga detta MEN jag ska få åka tillbaka till Hawaii!!!! ♥ Lite mållös nu faktiskt. Mitt paradis. Vem trodde att jag skulle ha turen att få åka dit inte bara en gång, utan två. HELT JÄVLA GALET. I december åker vi dit. Så himla roligt att ha något att räkna ner till och längta till. Att se fram emot. Åh känner bara ett stort jävla lyckorus nu. Det finns verkligen ingenting som går upp emot Hawaii. Det är drömmarnas paradis. Och jag var så ledsen när vi lämna för tänkte att jag aldrig kommer dit igen. Trodde det var once in a life time. Men så får jag komma tillbaka. Till drömmarnas dröm. Känner bara så jävla mycket TACKSAMHET. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback