Friday !

Morgonen var ganska galen.. Som alltid innan det är iväg. Vet inte vad det är med mina värdbarn men dom vet då inte hur det är att sova... Haha, när jag började 6:15 så var alla tre uppe. Inget ovanligt. Klockan 8:20 lämnade vi för att åka och handla några matvaror och efter lite trubbel, så 8:50 var vi i parken och lekte. Sen var det mer packning, göra snack, lasta bilen och hjälpa till att förbereda allt. Runt 11 lämnade dom och åkte till Tahoe. Jag spenderade tiden i sängen och sov.. Haha, sen fick jag brottom för att hinna göra allt jag skulle göra. Julia och Louise komh hit och vi åt thai. Sen fick vi ett spontant ryck att åka och kolla solnedgången. Som vanligt när vi är i farten så försöker vi hitta nya vägar och hamnar rätt åt helvete. Idag lika så... Haha! Någon gång borde vi kanske lära oss? Vackert som tusan är det åtminstonde! Imorgon ställer vi klockan på 8 och sen drar vi iväg på vår mys helg i Cloverdale. Puss och kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback