Samlar ny energi

Denna söndagen har gått åt att samlar energi. Började dagen med två timmar Skype samtal med mamma och LG. Pratade väl om allt möjligt, var med på deras söndag middag och det kändes nästan som om jag var hemma med dom. ❤️

Sen åkte jag till Phoenix Lake och gick en promenad på slingan runt som är ca 4km. Där är verkligen så otroligt vackert! Särskilt nu när löven har många olika färger, det var lite som terapi för själen. Särskilt efter min sjuk vecka, fick lite ny energi och hoppas att jag snart kan vara tillbaka i gymmet igen. Åkte inom starbucks och så säger baristan "vanilla latte venti, right?" Hm. Är det då man har varit där för mycket? Haha! Gott var det iaf :)

Nu ska jag ladda upp för att jobba mins sista timmar denna veckan. Puss! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback