Mina älskade ungar!

Ibland gör dom här små barnen mig alldeles varm i hjärtat. Imorse skulle jag köra ner till Bon Air för att köpa kaffe och frågade min värdmamma om hon behövde något och tjejerna började direkt säga massa sötsaker de ville ha och sen kommer K och säger "I want to give you a hug". Alltså jag fick ju kämpa för att hålla tillbaka tårarna. Min favorit kille! ❤️ Kan man börja morgonen bättre? 

Resten av dagen har spenderat med att köra ett gäng tjejer till American Girl store in Palo Alto. Den var verkligen galet stor. Väldigt typisk amerikanskt. Blev en lång dag då trafiken var hemsk på hemvägen... Men blir glad bara av att titta på tjejerna, för dom lyste av lycka. Och kom hem till 1 kilo lösgodis som min älskade mamma har skickat! ❤️ I love you! Det var verkligen 1 kilo ren och skär lycka!

Nu ska jag mumsa lösgodis och titta på One Three Hill innan jag kryper mer i sängen för ikväll. Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback