A perfect day

Idag var en fantastisk jobb dag. Det var först ridning, sen starbucks med varm choklad, handling till kvällens middag, lämnade några böcker på bibloteket och sen gjorde vi hemmalagade pizzor till middag. Min värdmamma är borta idag och imorgon så huset känns så himla tomt..  Har regnat inprincip hela dagen. Ganska skönt men lite tråkigt. Sol igen tack. Igår jobbade jag mest och så hade vi aupair möte på kvällen. Så tråkigt att förkylningen håller i sig så jag inte kan göra så mycket när jag inte jobbar. Så jäkla långtråkigt.
 
Ska i säng i tid, ensam hela dagen imorgon igen. Från morgon till kväll. Och fick bara 6h i natt. Så god natt! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D


Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
Sus

Egna pizzor, som vi brukade göra när ni var små :)
Var det populärt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback