Men hallå ja

Hoppsan hejsan. Jag har visst en blogg. Har inte hänt super mycket denna veckan. Vi hade ett starbucksmeeting i tisdags. Annars inte så mycket, har haft smootie-frukost med Louise två dagar. Igår åkte jag med min värdmamma till hennes gym, hon körde pass och jag körde legday i gymmet och avslutade med 3 tabata intervaller på löpbandet. Ett riktigt gött pass, var sådär slut efter. Skakiga ben kan jag säga. Sen påvägen hem handlade vi och så. Det är mysigt och påminner mig lite om när jag och mamma gick och handla. ♥
 
Men för att vara ärlig har denna veckan känts oehört tung. Vet inte varför. Om det beror på långa dagar och mycket jobb eller vad. Jag har varit oehört trött och inte alls känt för att jobba. Kan känna att jag haft lite sämre tålamod än vanligt och bara inte alls varit mitt vanliga jag.. Hoppas verkligen jag har en bättre vecka nästa vecka. För det finns inget värre än denna känslan. 
 
En annan sak som jag älskar med USA är att alla här är så ärliga. Känner dem något så säger man det. Som min värdmamma denna veckan, när jag satt och åt frukost. Så kom hon och sa "It's so nice to come home to the house and you here and are so happy. I'm so glad you are here!" och sen gav hon mig världens största kram. Hon är verkligen så himla gó! ♥
 
Idag sov jag ut så himla länge, sov i nästan över 12 timmar. Har världens största träningsvärk i ben och rumpa, ska möta upp Louise nu och åka till deras poolområde. Japp ni hörde rätt. Premierade med short i veckan också, om jag älskar Cali? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback