This week

Okej. Så denna veckan har innehållit en hel del jobb. Familjen åker till Tahoe imorgon och jag ska stanna hemma för jag har andra planer i helgen och sen är det för tight med tid för mig att åka upp. Så därför har jag jobbat många timmar dessa dagar. Familjen har även haft besök från frankrike så det har varit full rulle, med stora frukostar, middagar, huset fullt och andra aktiviteter. Har även varit inne med dom i SF på min lediga tid och så. Jag firade ju 1 år i tisdags också. I måndags hade jag och barnen picknick i en park på kvällen istället för middag hemma. Så det ska faktiskt bli skönt att få några dagar ledigt och ensam tid i huset!! 
 
Igår mötte jag upp Louise, Julia och Barbi för att kolla på stjärnfall. Och vi såg några stycken. Ett var jättestort!! Så jävla häftigt. Så vi låg där, nästan på gatan och tittade upp i en stjärnklar himmel och med San Fran framför oss. I tisdags var jag och Louise ute och åt på vårt favvo pizza ställe. Sen åkte vi hem till henne och kollade Pretty Little Liars och nu vet vi vem A är. Alltså det är ju lite blandade känslor. Men nu vet vi, efter 6 år. Ska inte spoila eller något, vet ju inte när ni i Sverige kan se det. 
 
Så ja, imorgon runt lunch lämnar familjen huset och sen är jag ledig fram till tisdag eller onsdag. Crazy. Louise och Julia ska sova här imorgon och på lördag åker vi norr om Santa Rosa för övernattning på en vin gård. Ska bli sjukt mysigt att ha lite egen tid med dom. Ska bli nästan 40 grader, så kommer garanterat bli poolhäng både lördag och söndag. Det är ju inte så man kan klaga direkt. 
 
Barnen börjar skolan om 1,5 vecka. Kan inte längta mer. Ska bli skönt att få mer rutiner och mer ledig tid på dagen. Så jag kan ta mig samman att gå till gymmet igen. Då ska det bli andra bullar. Kan väl inte påstå att jag längtar efter att gå upp 6... Även om denna veckan har bestått av att starta allt från 6:15-7 på morgonarna. Tur man kan gå rakt upp i från sängen inprincip. Bästa med detta jobbet.
 
Nu ska jag duscha, har varit sjukt äcklig värme idag. Har längtat så efter en kall dusch hela dagen! Sen blir den Revenge och sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback