Lördag

Att vakna upp till molnigt, lite kyligt och blåst gjorde nog hela min lördag!!! Kunde idag sätta på mig jeans. Alltså herregud, vilken lycka!! Mötte upp Jasmine på starbucks för lite morgon kaffe. Det var en annorlunda känsla att sitta ute och nästan frysa lite. FANTASTISKT! Sen åkte vi upp till Novato. Jag hade en kupong med bra rabatt på som jag ville använda. Åt lunch på panda innan vi körde hem igen. Körde inom World Market och hittar KEXCHOKLAD! Alltså lyckan?! Körde hem en stund och sen mötte jag upp Julia på starbucks. Blev lite snack, förmodligen alldra sista gången.... Så svårt att greppa. Körde inom target och sen hem. Har tittat på serier och lyssnat på podd i sängen, hängt med familjen vid middagsbordet. Gick upp och prata lite med min värdmamma. Älskar dom små pratstunderna när vi bara pratar lite om all möjligt. Djupa samtal eller bara små saker. Så tacksam för min fina värdfamilj! ♥ Nu ska jag hänga i sängen resten av kvällen, snart läggdags tror jag. Förkylningen tar krafterna ur mig totalt. Vill bara bli frisk nu så jag kan få åka och träna igen!!!
 
God morgon Sverige, god natt Cali! Puss och kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback