Helgen

Har verkligen haft en av de bästa helgerna sedan jag kom hit. SO FREAKING AWESOME!!!! I fredags efter jobb åkte jag hem till Louise, vi åt take out from Cheesecake och sen kollade vi film. Kom hem ganska sent, pratade med A innan jag kom i säng alldeles för sent...
 
Lördag var det upp ganska tidigt. Kollade på mina värdbarns matcher. S spelade Lacrosse och K spelade Baseball. Även om jag är ledig så är detta självklart för mig, särskilt efter att dom frågat så många veckor nu. Baseball är helt klart roligare än lacrosse. Sen åkte jag och hämtade Louise och vi tog färjan in till San Fran. Åkte till Westfield för lite shopping vilket det blev väldigt lite av. Mötte upp Line och Malin för middag. Sen skulle vi ta en boat cruice som blev jävligt misslyckad... Haha! Tråkigaste timmarna i våra liv. Kom hem ganska sent idag också, slutade på samma vis som i fredags. Hjälpte min VM med lite grejor på datan och bara prata innan jag hoppade i sängen. 
 
Söndag var det upp tidigt igen. Skulle möta Louise och co på ferry parking at 9. Och såklart måste man ha starbucks innan! ♥ Sen åkte vi för att skydiva. SÅ SJUKT JÄVLA HÄFTIGT!!!! Kommer mer om det i ett annat inlägg. När vi var färdiga åkte vi till Berkeley. Såg en baseball game med Cal Bears. LOVE IT! Fan vad jag önskar vi hade sånt i Sverige eller att jag var född här. Det är så jävla roligt. Efter Berkeley åt vi cream innan vi for till IKEA för middag. Och efter det rullade bilen hemåt igen. 
 
Har varit full rulle hela helgen och vi har verkligen tagit vara på helgen. Är så sjukt jävla nöjd! Och haft det toppen med mina tjejer. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback