Hawaii day 5 and 6

Inget jätte exalterande har hänt. Som vanligt. Frukost buffé to die for, poolen eller stranden, sola, leka med barnen i poolen, äta etc. Musikhjälpen har börjat nu så det drogar jag för fulla mugga när jag får tillfälle. Har haft många fina och roliga stunder med barnen. Ligger nog på plussidan just nu. Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag är världens bästa nanny. Pussar och kramar och bara så mycket kärlek. Idag brände jag mig lite grann.. Hoppas kunna sova i natt ändå. Har med mig min alovera gel som tur är. Såg en sköldpadda igen idag i vattnet denna gången. Den var riktigt stor. Och vi var så nära. Fantastiska djur! I kväll åt vi på en ny restaurang. FY HELVETE VAD GOD MAT!!! Åt så god köttbit med potatis OCH bea!!! Alltså bara det låter ju som musik för öronen. Det var verkligen det bästa jag ätit på länge. Värsta orgasmen för munnen. Så gott. Hade kunnat gå dit resten av dagarna.
 
Imorgon ska jag ta bilen själv och köra runt ön lite. Ska köra till två vattenfall. Ska bli spännande!! God natt. Puss och kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sus

Det enda vi kan uppleva av detta är köttbit, potatis och bea ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback