Hawaii day 2

Okej. Sov gott tills barnen väckte mig klockan fem... Det är härligt med semester? Visst. Vi underhöll oss lite i rummet innan vi gick ut på en morgon promenaden samtidigt som solen kom upp över bergen. Sen var den den fantastiska frukost buffén. SÅ JÄVLA GOD!!!! Heaven is a place on earth. Efter frukosten så var jag off. Så sen spenderade jag mesta dels av dagen vid poolen. Barnen var vid samma pool så vi lekte en del i poolen också. Var en fantastiskt fösta dag. Kan inte få nog av denna ö. Det är verkligen något speciellt med Hawaii. Går inte att förklaras utan måste upplevas. Önskar jag kunde stanna här föralltid. Allt här är bara så himla perfekt. 
 
När jag började jobba så var det fix inför middagen och sen gick jag och barnen på middag själva med hela familjen medan mina värdföräldrar hade date night. Hade tre trötta barn så blev tidig sänggån för dem och efter detta inlägget ska jag också sova. Har en känsla av att några kommer vakna runt 5 imorgon bitti igen. Så behöver min skönhetssömn. God natt! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Eleonora Adriana ♥

Fina bilder!


Blogg: http://eleonoraadriana.blogg.se/
Yinni

Underbara bilder! Vilken underbar plats! Måste resa dit någongång!


Blogg: http://yinni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback