Besök av Emelie

I fredags fick jag besök av Emelie. Hon har varit aupair i Florida i ett år nu och innan hon skulle åka hem så sov hon är en natt. På fredagen när jag hämtade henne på flygplatsen så åkte vi direkt hem, jag jobbade inprincip hela dagen och hon hängde med mig. På lördagen gjorde vi någon timme turistande. Eller vi åkte till Hippie tree och till utsikts platsen till GGB. Alltid roligt att få visa runt det man kallar hem och visa lite guldkorn. Sen åkte vi inom IKEA för att handla lite lördags godis. ♥ Sen var det dags att köra till flygplatsen igen. Det är alltid roligt att ha besök från vänner, som dessutom varit i samma situation och jämföra och dela erfarenheter. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback