Tiden rusar iväg

Jaha. Så var det helg igen. I fredags träffade jag tjejerna på starbucks. Satt och tjötade i nästan 3 timmar. Barnen hade ingen skola och detta slutade i världens konstigaste jobbdag. Min värdmamma tog dom till San Francisco Zoo. Jag skulle göra lite handling och så. Men när jag försöker prata med min värdmamma i telefonen så kan hon inte höra vad jag säger. Så fick köra till apple store. Fick en tid två timmar senare som min värdmamma sa jag kunde ta även om jag jobbade. Guldvärt! Så dom kollade den och efter ha raderat allt på telefonen så fick vi reda på att det är harddriven det är fel på. Så ska få en ny telefon. Dom hade dock inte den i affären så dom beställde en. Kommer förmodligen nästa vecka. Barnen kom inte hem förrän runt 4 och sen var det inprincip bara shabbat. När jag slutat körde jag till Northgate för att se andra maze runner filmen med tjejerna. Lite väl läskig, fick några hjärtattacker där men den var bra trots det. 
 
Idag åkte jag, Louise och Jasmine till east bay och IKEA! Var så himla gott med köttbullar, potatismos, sås och lingon. Länge sedan vi var där nu, smakade guld. Köpte lite lösgodis och sen tog vi en runda bland butikerna som finns där innan vi körde hem. Jag beställde hem godaste thai-maten som jag åt som kvällsmat. Resten av kvällen blir det nog bara serier i sängen. Imorgon blir det nog in i city. Ledig hela dagen imorgon också. Love free weekends! Puss och kram. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D


Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback