Cinnamon rolls

Först vill jag bara säga att förra inlägget var bara tillfällig känsla. Det är inte så att jag går omkring och känner det varje dag. Långt ifrån. Har haft toppen dagar efter det, redan i fredags morgon. Både med barnen och min värdmamma. Ville bara försöka dela med mig lite av att allt är inte bra alltid. Jag står fortfarande för att jag har hamnat i världes bästa värdfamilj. Det är okej att ha olika åsikter och ja det driver mig till vansinne ibland. Men min kärlek för denna familjen skulle aldrig ändras för det. 
 
Kan inte riktigt komma ihåg vad som hände i fredags? Jag vet att jag skypade med familjen, vilket alltid ger en bra start på dagen. ♥ Lördagen så var det starbucks med Louise och Jasmine, vi körde även till target och åt lunch på chipotle. På kvällen mötte jag upp Nicole för middag på cheesecake, vi stannade kvar länge och bara snackade. Super mysigt! Idag har jag inte gjort så mycket, städade i köket för det såg ut som andra världskriget. Nej jag skojjar inte. Sen kolla jag bron som äntligen börjat!!!! SÅ BRA. Och när jag började jobba så bakade jag kanelbullar. Blev lyckade och smakade riktigt bra. Första gången jag gjorde det utan mamma och helt själv också. Sen var det typ bara middag, bad och städa köket igen.. Haha. Nu ikväll mötte jag upp tjejerna på starbucks för snack. Såg ävne en del av eclipsen, coolt. Nu är helgen över och imorgon är det redan måndag igen. Galet! Tiden rusar verkligen förbi.. Lite för snabbt faktiskt. 
 
 
 

Kommentarer
Sus

Dom blev ju jättefina! Receptet funkade även i USA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback