Helgen

Vad har helgen bjudit på? Inte super mycket egentligen. Har nog varit en relativt lugn helg. I lördags tog jag sovmorgon. Men det är inte helt lätt när det finns tre barn i huset... Fick iaf sova till 9. Sen skypade jag dryga timmen med mami. ♥ Tog det lugnt och så ett tag. Sen-lunch kom Louise och Julia hit. Vi skulle planera en weekend tillsammans. Slutade med att vi boka bara dryga 1,5 timmen härifrån. Vi ska bara mysa, chilla och bara vara vi. För några veckor efter det lämnar Julia oss.. 
 
På kvällen åt vi ute, som vanligt. Börjar tröttna på det. Vill kunna laga mat hemma istället för att alltid gå ut. Sen åkte jag och Louise för att se en film på bio. Aloha! Väldigt bra film och åååhh vad jag älskar Hawaii!!! Så det blev en väldigt tidig kväll. 
 
Idag tog jag sovmorgon igen. Har pluggat, kollat serier och myst fram till nu. Har precis börjat jobba men ingen är hemma än. Så jag njuter av min Starbucks kaffe och väntar på att få höra något.
 
OCH IDAG ÄR DET ÄVEN MORSDAG I SVERIGE. SÅ GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA ! JAG ÄR SÅ TACKSAM SOM HAR JUST DIG SOM MAMMA. MISS YOU AND LOVE YOU! Och grattis till alla mammor runt om i världen, you are awesome.
 
Som vanligt inga roliga bilder så bjussar på två gamla godingar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback