Hiking class

Idag var dags för min och Louse första hiking class. Vi tar våra sista credits genom att gå en hiking class i 6 veckor tror jag det är. 
 
Det hela började kanske inte helt super... För första är jag väl fortfarande sjuk, men kan inte missa detta. Så var väl inte jätte exalterad över 4 timmars hiking. Men i med lite ibuprofen och hoppas på det bästa. På vägen dit körde vi vilse några gånger, blev försena och kommer till sist fram och ser gruppen och då finns där såklart ingen parkerings plats. Bra början och bra första intryck.. 
 
Så vi fick köra en bit upp, parkera bilen där och sen skulle dom mötas oss där uppe. Men vi började att promenera neråt för att möta dom på vägen. Kan säga att hike när man fortfarande är lite sjuk, är ingen god ide. Pulsen skena ju iväg så fort vi gick uppåt. Men var bara att bita ihop. Vi gick en jätte vacker hike och vädret var verkligen KANON idag. Fick så himla fin utsikt. Tror vi gick runt 6 miles, runt en svensk mil. Det var upp och ner hela tiden. Ska bli himla roligt att göra detta varje lördag nu. Det är jag, Louise och massa gamlingar..
 
Tog inte så jättemycket bilder, men några blev där.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback