The last couple of days

Okej. Basically så består mina dagar av att jobba, träna, ät, sova. Haha! Idag var första dagen utan träning sedan i lördags. Känns konstigt att inte åka till gymmet men har vilodag på mitt träningsschema så thats why. Vädret sedan jag kom tillbaka har varit kanon. Det blir nästan bara bättre och bättre för varje dag. Igår hade vi 30 grader klockan 6 på kvällen. Hur kan man inte älskade det? #calilove
 
Har jobbat väldigt många timmar, nästan 10 timmars pass varje dag. Min värdmamma jobbar mycket just nu, så då jobbar jag också mycket. Annars inte så mycket. Men jag och barnen har det skoj så jag klagar inte. Mina gullungar! Kommer inte riktigt ihåg vad vi har gjort men det har väl mindre betydelse... Vi hade picnic igår istället för middag inne. Så dukade upp med filt och mys och så åt vi kyckling/pasta-sallad. Det var verkligen hur mysigt som helst. Cali jag älskar dig verkligen! 
 
Idag ska jag och tvillingarna åka till poolen när dom slutat camp. WOHO. Igår var för vamt för att leka på lekplatsen. Jag stod i skuggan och led verkligen... Så idag blir det poolen istället. Annars inte så mycket som har hänt. Livet rullar på helt enkelt.
 
Igår var tvillingar så söta när jag skulle lägga dom. Mina gose ungar! Redan nu säger dom att jag inte får lämna dom.. Hur dom fasar för maj 2016. Mina älsklingar! ♥ Så vi la där och kramades och pussades ett tag. Dom är så fina. Hur i helvete ska jag kunna lämna dom?? Fick verkligen kämpa tillbaka tårarna när dom sa alla fina saker. Tur vi har 11 månader till. 
 
Som vanligt inte så många bilder att bjuda på.. Hoppas allt är bra med alla. Puss och kram!
 
 

Kommentarer
Sus

Ingen picnic på filt här inte. Filten har vi på oss 13 grader blåst o riktigt kallt. Njuuuut så mycket du kan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback