Hårt Cali liv

Jaha vad ska man säga? Jag jobbar och sliter? Haha jo kan man ju säga. Men Cali bjuder på svensk högsommar. Minst 30 grader och sol. Idag kunde jag skjutsa barnen till camp i short och linne innan 9 på morgonen och det var varmt. Alltså det är ju typ världens bästa känsla! Idag har verkligen varit så himla galet varmt. Perfekt för poolen men för varmt för något annat. Igår var jag och tvillingarna i poolen efter skolan, idag var alla där och två kompisar till barnen. Full rulle med andra ord. Men jag älskar det!

Ikväll mötte jag upp Julia på Cheesecake för lite mat och snack. Super mysigt! Satt på uteserveringen och allt. Blev lite kyligt mot slutet dock... Men sen e ju allt relativt. Kunde inte sitta där i bara klänning, hade suttit fint med en kofta eller något. Men man kan inte få allt.
 
Har verkligen ingen koll på dagarna längre... Måste vara för att jag har jobbat ända sedan jag kom hem igen. Men imorgon är det fredag och sen är det helg!! Jag är dessutom ledig hela helgen så det ska bli riktigt skönt. Imorgon är det tillbaka till gymmet igen. Har fuskat idag då jag var tvungen att göra några ärende. Får ta igen det på lördag istället då det skulle varit vilodag igen. 
 
Nu ska denna pensionären gå och lägga sig. Har nog gått till sängs före 9 sedan jag kom tillbaka... Haha, lever ett hårt liv ja. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sus

Det var den största efterrätt jag sett!!! Åt du hela den? Förstår att du måste till gymet då ;).
Det var morfarstil på den

Svar: Haha det är mer än morfar stil. Och nej jag åt inte hela.... Knappt halva.
jenniesofie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback