320 dagar

Det är helt galet. Jag har varit här i 320 dagar nu. Om jag inte skulle förlängt så skulle jag åkt hem om 45 dagar? Alltså är inte det helt jävla galet?! Så glad att jag inte ska göra det. Är inte redo att lämna mitt liv här än.. ♥
 
Barnen har varit så himla söta den senaste tiden. Särskilt K. Blir så glad av att höra det men samtidigt "it breaks my heart". Vet inte riktigt hur jag ska kunna lämna dom en dag? Känns som tiden bara springer iväg just nu. Varför måste allt gå så himla fort?
 
Vädret var kanon igår igen. Så körde gym en timme och sen pool i två. Bra deal! Mina värdföräldrar hade 10th annaversary så jag hade barnen själva under kvällen. Körde lite filmmys innan sänggång. Sov i nästan 12 timmar i natt, så sjukt jävla gött. Idag hade jag inga direkta planer så ska med min värdfamilj på något event nu på eftermiddagen. Min värdmammas mamma ska få pris för något. Återkommer om vad senare. Så ska med på det. Alltid roligt att spendera lite tid med dom när man inte jobbar. 
 
Så nu ska jag klä mig och så innan vi ska iväg. Hoppas ni alla har en fin lördag! Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback