Praying for rain

Trodde aldrig jag skulle säga det. Men jag längtar verkligen efter regn. Skulle göra allt för att dofta regn. Det är underbart med värme, sol, ligga vid poolen när man är ledig etc. Men det hade varit skönt med ett break. Det kan faktiskt bli för mycket av det goda också. Igår var jag ledig ganska mycket så la vid poolen halva dagen och stekte, lyssna på podcasts, läste min bok etc. Sen jobba jag någon timme och på kvällen mötte jag upp Jasmine och Louise för glass och lite snack. Bra avslut på kvällen. 
 
Nu är jag ledig två timmar innan jag börjar jobba och ska jobba hela dagen. Ska åka till poolen med K, dom andra två är på camp. Så större delen av dagen blir inte så ansträngande. Jag borde absolut inte klaga men en regning dag hade varit skönt :)
 
Vacker solnedgång igår, poolhäng och tror den största spindlen jag någonsin sett. SO DISGUSTING!
 
 
 

Kommentarer
Linda

Ditt önskeväder finns i Sverige !!

Sus

Ingen spindel för mig antar jag. Uuuhh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback