Söndags tråk.

Idag var halsen inte helt hundra. Igen. Så stannade hemma från dagens hike. Skypade istället lite med mamma och LG. Pratade såklart mycket om när dom kommer hit. Önskar jag kunde få ha dom här i en månad eller så. Låg mest i sängen, fixade med lite saker och tittade på 90210 som är min nya serie-drog. Under eftermiddagen åkte jag med Louise och Mette till Sausalito. Vi köpte glass och gick ner till vattnet. Så vackert. Sen åkte vi för att möta upp tre andra tjejer för middag. Kommit lite nya svenskar till området nu, alltid roligt! Efter det åkte jag och Louise hem till henne och kollade veckans Revenge. Nu är det dags för sängen, måndag imorgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback