Monterey day 3

Idag åt vi frukost ute, ett toppen bra ställe där jag absolut kan tänka mig åka tillbaka när vi är där på vår roadtrip om 2 veckor. Efteråt åkte vi till en stor lekplats där jag och barnen lekte i säkert två timmar. Sen åkte vi tillbaka till hotellet och packade ihop våra saker och packade bilen. Sen åkte vi hemåt. Jag körde nästan hela vägen hem, så himla skönt!! Saknat att långköra! ♥ Stannade och åt sen lunch i SF innan vi körde sista biten hem. Väl hemma var jag slut som artist. Varit väldigt intensiva dagar.
 
Kollade i kapp alla serier och käkade BJ. Så himlar gott! Sov över 12 timmar, så jag gissar på att jag var trött.
 
Har långt ifrån skrivit om allt. Vill inte skriva så mycket om familjen eftersom jag lovat det. Vi hade iaf super roligt och jag har skrattat så fruktansvärt mycket!! Älskar att spendera tid med dem när inte jobb, skola och alla måsten är ivägen. Bara ren kvalitets tid!
 
Och ja hotellet var awesome. Låg bokstavligttalat på stranden. Inte det finaste men så mysigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Molly Rodin

så himla härliga bilder!


Blogg: http://mollyrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback